niedziela, 21 kwietnia 2013

Denko marcowe

Hej!


Dzisiaj chciałam pokazać produkty, które wraz z eM zużyłyśmy w marcu.
Nasz projekt denko jest oparty na trochę innych zasadach ;) niż u większości osób, gdyż prowadzimy swojego rodzaju rywalizację, która z nas zużyje więcej kosmetyków. Oczywiście, tak jak w przypadku każdej rywalizacji jest nagroda - ta, która przegra kupuje kosmetyk o wartości ok 15zł zwyciężczyni. To, jaki kosmetyk wybierze druga osoba jest tajemnicą, ale najczęściej jest to produkt który znalazł się w kosmetykach zdenkowanych.

eM w tym miesiącu zużyła:

1. Yves Rocher, Exfoliating foam cleanser



Opinia:
Kosmetyk do demakijażu i usuwania martwego naskórka w formie pianki - niestety z pianką to on nie miał nic wspólnego :/ był to gęsty, niepieniący się krem o specyficznym, roślinnym zapachu. Ziarenek peelingujących było niewiele, także do usuwania martwego naskórka się nie nadawał. eM "wykończyła" tubkę stosując ją na ciało (większa powierzchnia-szybsze zużycie) bo do twarzy był kiepski.
Czy kupi ponownie: NIE
Ocena: 2/5 (za zapach i skład)

2. Yves Rocher, Pure Calendula - krem do twarzy na noc i na dzień




Opinia:
Krem nagietkowy do twarzy, konsystencja dość gęsta, treściwa - bardzo dobrze sprawdzał się jako krem nocny, na dzień eM stosowała go w sezonie zimowym. Krem miał przyjemny słodko-kwiatowy zapach, nie był tłusty, ale potrzebował trochę czasu do wchłonięcia. Skóra po nim była odżywiona i miękka. Jest to jeden z ulubionych zimowych kremów eM (i mój też) o czym świadczy trzeci zużyty słoiczek.
Czy kupi ponownie: ZDECYDOWANIE TAK
Ocena: 5/5


To by było na tyle jeśli chodzi o denka eM. Teraz moje:

1 i 2. Yves Rocher, Żele pod prysznic Jardins du Monde o zapachu granatu z Hiszpanii i cytryny z Meksyku


Opinia:
Na wstępie muszę napisac, że razem z eM jesteśmy wielkimi fankami żeli z tej serii :) Dobrze się pienią, pięknie pachną, są wydajne, nie wysuszają skóry. Jak dla mnie w zupełności wystarczy.
Czy kupię ponownie: ZDECYDOWANIE TAK
Ocena: 5/5

3. Yves Rocher, Hydra vegetal - żel-krem intensywnie nawilżający

Opinia:
Krem-żel do twarzy  na dzień do skóry normalnej i mieszanej. Konsystencja przypomina bardziej krem niż żel. Wchłania się dosyć wolno, jak na krem dzienny jest zbyt treściwy - u mnie powodował szybsze przetłuszczanie się skóry (chociaż mam skórę normalną z tendencją do wysuszania). Praktycznie całe opakowanie zużyłam na noc - i tu sprawdzał się bardzo dobrze. Zapach przyjemny świeży, roślinny.
Czy kupię ponownie: RACZEJ NIE (ze względu na to, że nie spełnił moich oczekiwań jako krem na dzień)
Ocena: 3/5

4. NUXE, Creme fraiche Enrichie


Opinia:
Krem do twarzy odżywczo-nawilżający na dzień i na noc. Próbkę (15ml) znalazłam w jednym z Glossyboxów. Krem treściwy, gęsty, dobrze się wchłaniał, nie pozostawiał uczucia tłustości. Stosowałam go na noc i sporadycznie na dzień gdy potrzebowałam dobrego nawilżenia. Zapach dość intensywny, roślinny, świeży (może nie wszystkim się podobać). Ponad to, kremma bardzo dobry skład.
Czy kupię ponownie: NIE WIEM (ze względu na cenę)
Ocena: 4+/5


I to tyle jeśli chodzi o nasze denka marcowe.
Na zakończenie niespodzianka, którą wygrałam :)



Pozdrawiam,

missTy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz