piątek, 26 kwietnia 2013

Przegląd korektorów część II


Hej!!


Dzisiaj zapraszam na II część zestawienia korektorów.

5. Everyday Minerals, Aussie perk me up




Cena: ok. 26 zł
Ilość: 1,7g
Kolor: Aussie perk me up
Opakowanie: słoiczek z sitkiem
Zapach: bez zapachu
Działanie: korektor ma dobre krycie, delikatnie rozświetla. Jednak może podkreślać suche skórki, dlatego nie polecam osobą z wysuszoną skórą. Ja aplikuję go pod oczy, pędzlem bdellium tools 787 (seria z żółtym trzonkiem). Ponieważ jest najjasniejszy z całej mojej kolekcji, używam go tylko zimą.



6. Annabelle Minerals, Korektor mineralny




Cena: 30 zł
Ilość: 4g
Kolor: Medium
Opakowanie: słoiczek z sitkiem
Zapach: bez zapachu
Działanie: korektor ma bardzo dobre krycie, jest całkowicie matowy. Tak jak EDM może podkreślać suche skórki. Również aplikuję go pod oczy, pędzlem bdellium tools 787 (seria z żółtym trzonkiem).



Podsumowanie:


Od lewej: Revlon, MAC, Skin Food, Maybelline, EDM, Annabelle Minerals
 
Najbardziej lubianym i najczęściej używanym przeze mnie korektorem jest Skin Food - świetnie się rozprowadza i dobrze kryje, a przy tym nie jest ciężki i nie wchodzi w zmarszczki. Moja ocena to 5.
Najmniej lubianym jest Maybelline Fit Me - po dłuższym stosowaniu wysuszył mi skórę. Moja ocena to 3,5.

A jakie Wy korektory polecacie??

Do następnego,
missTy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz