niedziela, 17 marca 2013

Migdał w płatkach róż...

Hej!


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, jeden z kosmetyków, którego używam do pielęgnacji ciała.

Będąc kilka miesięcy temu w Niemczech, postanowiłam owiedzić DM i zaopatrzyć się w kosmetyki Alverde. Pozytywne opinie o tej marce, a zwłaszcza o składzie ich kosmetyków skutecznie zachęciły mnie do kupna kilku (nooo... może kilkunastu). Na pierwsze testy poszła oliwka z porzeczką i patchouli, którą zdenkowałam w zeszłym miesiącu. Od tego czasu do pielęgnacji ciała używam kremu migdał i płatki róż, o którym będzie mowa w dzisiejszym poście.

 
 


Opakowanie

Krem zamknięty jest w tubce o pojemności 200ml.

Cena

Niestety nie pamiętam ile dokładnie kosztował krem, wydaje mi się, że ok 2euro.

Konsystencja, zpach

Krem jest dość gęsty, ale dobrze się rozsmarowywuje i wchłania, nie lepi się. Zapach bardzo przyjemny, ale nie pachnie jak klasyczna róża. Można wyczuć delikatną gorzkość migdała. Ogólnie to zapach jest świeży, trochę cytrynowy.



Działanie

Na opakowaniu napisane jest, że krem jest intensywnie nawilżający i przeznaczony do skóry bardzo suchej. Czy się z tym zgadzam? Zdecydowanie TAK!! Krem świetnie nawilża i szybko się wchłania. Stosuję go wieczorem po prysznicu, a rano mam gładką i nawilżoną skórę. Zapach utrzymuje się stosunkowo długo (rano jeszcze pachnie), ale przy tym nie jest intensywny i męczący.

Skład

Jak na Alverde przystało, skład bardzo dobry. Krem nie zawiera parabenów, barwników ani olejów mineralnych. Może być stosowany przez vegan.

Skład dla zainteresowanych

Podsumowanie

Krem spełnił moje oczekiwania, świetnie nawilża i pięknie pachnie. Dodatkowo nie jest drogi. Jedyny minus to taki, że nie jest dostępny w Polsce. Jednak jeśli o mnie chodzi, to nie stanowi to problemu, gdyż do najbliższego DM-u mam 20 km. Przypuszczam, że na jednej tubce się nie skończy ;)

Moja ocena: 5/5


A czy któraś z Was używała tego kremu?

missTy

1 komentarz:

  1. Mmm... zachęciłaś mnie do zakupu i wypróbowania tego kremu. Mam bardzo suchą skórę i niestety - mimo zapewnień producentów - niewiele kosmetyków dobrze potrafi ją nawilżyć. Dzięki za recenzję, proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń