sobota, 16 marca 2013

Nouveau Lashes Mascara - recenzja

Hej!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyk, którego używam codziennie, a mianowicie maskarę. Od kilku tygodni używam tuszu, który był w jednym z Glossy Box - maskary Nouveau Lashes.
Zacznę może od marki. Nouveau Lashes jest brytyjską firmą specjalizującą się w stylizacji rzęs. Maskara jest profesjonalnym kosmetykiem polecanym do stosowania po zabiegu przedłużania rzęs.Oczywiście bez zabiegu maskarę również można stosować :)

Opakowanie

Solidne, dość ciężkie, czarne i eleganckie. Dodatkowo maskara zapakowana w kartonik.



Szczoteczka

Szczoteczka jest tradycyjna (nie silikonowa), lekko wyprofilowana, włosie średnio gęste. Nabiera odpowiednią ilość tuszu. Nie jest za duża i łatwo nią dotrzec do najbardziej wewnętrznych rzęs. Dobrze sprawdza się też w malowaniu rzęs na dolnej powiece.

Tusz

Tusz jest bez zapachu, konsystencję ma stosunkowo rzadką, ale szybko zasycha na rzęsach, podczas aplikacji nie tworzy mazów.

Działanie

Na brytyjskiej stonie internetowej znalazłam informację, że tusz ma działanie pogrubiające, na czym najbardziej mi zależy, gdyż moje rzęsy nie są za gęste. Niestety w tm przypadku pogrubienia rzęs nie zauważyłam, natomiast tusz bardzo dobrze je rozdziela i wydłuża.


Jedna warstwa

 
Dwie warstwy

Demakijaż

I tutaj tusz zachowuje się rewelacyjnie. Nie rozmazuje się i nie tworzy efektu pandy. Wystarczy na kilka sekund przyłożyć wacik z płynem do demakijażu (ja użyłam Avene Micellar lotion) i delikatnie "ściągnąć" tusz z rzęs.


Podsumowanie

Całkiem dobry tusz dzienny, jednak brakuje mi efektu pogrubienia. Minusem może być również cena (14,99£). Moja ocena to 4/5.

missTy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz